четвер, 5 лютого 2015 р.

Рефлексія. Модуль 7.

      Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, що для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, а саме: презентації – для усних виступів, які підсилюються  використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань та інші ресурси; публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщуються в Інтернеті та які можуть змінювати і редагувати декілька людей; блоги – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. У цьому модулі я поділилась з учасниками тренінгу думками про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів; створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, блогу; внесла зміни до свого Плану вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар