четвер, 5 лютого 2015 р.

Рефлексія. Модуль 8.

    Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме я зрозуміла, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та вимагати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має  акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями; щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. У цьому модулі я поділилась з учасниками тренінгу прикладами учнівських робіт; обговорила ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання; проаналізувала те, як учні самі проводять оцінювання; доопрацювала плани оцінювання; створила форми для підсумкового оцінювання; переглянула та оцінила приклади учнівських робіт.

Немає коментарів:

Дописати коментар