четвер, 5 лютого 2015 р.

Рефлексія.Модуль 3.      


      Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме при виконанні дослідження учні отримують знання, передбачені в навчальній програмі та державних стандартах; учні зможуть реально здійснити дослідження, враховуючи часові обмеження теми; у ході виконання проектних дослідницьких завдань формуються навички 21 століття та навички мислення вищих рівнів; результати та висновки дослідження будуть корисними й важливими для місцевої спільноти. Основні запитання (ключові, тематичні, змістові) сприяють розвитку мислення та спонукають до дії; заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів; допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції; досліджувати та структуризувати  фактичні дані. У цьому модулі я з’ясував вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм; сформулював навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів; сформулював Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів та завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар